Home » » Batman: Arkham Origins XBOX360-COMPLEX

Batman: Arkham Origins XBOX360-COMPLEX

Obrazek

Za sprawą gier BatmanArkham Asylum (2009) i BatmanArkham City (2011) wykreowana przez studio Rocksteady seria gier akcji z Człowiekiem-Nietoperzem przebojem wdarła się na listy bestselerów i stała się jedną z kluczowych marek w portfolio wydawniczym firmy Warner Bros. Interactive. Decydując o powstaniu trzeciej odsłony cyklu, wydawca podjął odważny krok i powierzył deweloping wewnętrznemu studiu WB Games Montreal.

Pod względem fabularnym BatmanArkham Origins jest prequelem cyklu, a źródłem inspiracji scenarzystów stały się komiksy Batman: Year One oraz Legends of the Dark Knight. Akcja osadzona została w wigilię, kilka lat przed wydarzeniami przedstawionymi w BatmanArkhamAsylum. Człowiek-Nietoperz dopiero rozpoczyna swoją karierę superbohatera, tymczasem jeden z najgroźniejszych łotrów w Gotham City – Black Mask wyznaczył nagrodą za jego głowę. Batman musi stawić czoła polującym na niego złoczyńcom i odkryć, dlaczego ktoś pragnie jego śmierci.

Autorzy scenariusza położyli duży nacisk na to, by możliwie jasno wytłumaczyć podłoże często zawiłych relacji łączących Batmana z innymi postaciami pojawiającymi się we wcześniejszych grach z cyklu. Rzecz jasna nie mogło zabraknąć także zupełnie nowych bohaterów, w tym śmiertelnie groźnych wrogów pokroju Deathstroke'a.

Dynamiczna rozgrywka utrzymana jest w konwencji gry akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Deweloperzy z WB Games Montreal pozostali wierni mechanice walki rodem z BatmanArkham City. Warto przy tym zwrócić uwagę, że młodszy i mniej doświadczonyBatman nie dysponuje jednak perfekcyjnym stylem zadawania ciosów, a niektóre umiejętności musi dopiero opanować. Bohater może za posługiwać się nowymi gadżetami, w tym Remote Claw – linką pozwalającą połączyć i przyciągnąć do siebie dwa przedmioty (także przeciwników).

Jedną z najważniejszych nowości wprowadzonych w grze jest system The Dark Knight, który wplata wyzwania bezpośrednio do rozgrywki. Twórcy nie zapomnieli też o znanych z wcześniejszych odsłon cyklu trybach Drapieżnika i Wyzwań, a także dynamicznie generowanych zdarzeniach i misjach pobocznych, pozwalających Człowiekowi-Nietoperzowi poprawić swoją reputację wśród mieszkańców Gotham.

W porównaniu z poprzednimi grami, BatmanArkham Origin oferuje znacznie większy obszar działania, składający się z dwóch dzielnic: Starego i Nowego Gotham. Przemieszczanie się pomiędzy lokacjami znacząco ułatwia możliwość posługiwania się samolotem – Batwingiem.

Od strony technicznej BatmanArkham Origins wykorzystuje możliwości zmodyfikowanej wersji silnika Unreal Engine 3, którą zastosowano również w BatmanArkham City. Zapewnia ona wysokiej jakości oprawę audiowizualną.

ObrazekObrazek

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

you looking game ? ask for it.

Like Box

Łączna liczba wyświetleń

 
Copyright © https://www.blogger.com/home xbox360iso