Home » » Fight Night Round 4 (2009) RF.XBOX360-CCCLX

Fight Night Round 4 (2009) RF.XBOX360-CCCLX

Fight Night Round 4 (2009) RF.XBOX360-CCCLX
Pomniejsz

Zawartość: .iso / .dvd
Kompresja: .rar
Region: RF
Waga: 7,1 GB
Kompresja: 1 Raz
Hasło: Brak 


EA Sports ( producent )
Electronic Arts Inc. ( wydawca )
Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL )
sportowe ( boks )
25 czerwca 2009 ( światowa data premiery )
03 lipca 2009 ( data wydania w Polsce )
26 czerwca 2009 ( Europejska data premiery ) (PAL)
25 czerwca 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)

Następna część bokserskiej serii, która po raz kolejny przedstawia wyjątkowo realistyczne zmagania na ringu. Pojedynki mogą toczyć nawet wielcy mistrzowie z różnych czasów, jak chociażby Muhammad Ali i Mike Tyson.
Fight Night Round 4 to gra bokserska, będąca kolejną częścią popularnej serii od EA Sports. Cykl ten zdobył uznanie wielu fanów pięściarskich pojedynków, którzy docenili oferowany przez niego klimat rodem z prawdziwego ringu. W tej odsłonie poczucie realizmu stało się jeszcze większe, głównie dzięki zastosowaniu kompletnie zmodyfikowanego silnika.
Tytuły sportowe autorstwa firmy Electronic Arts zawsze charakteryzują się bogatą bazą licencjonowanych zawodników. Nie inaczej jest i tym razem - w sumie w grze pojawia się aż czterdziestu autentycznych, zawodowych bokserów z różnych kategorii wagowych i przedziałów czasowych. Między innymi możemy wcielić się w Mike'a Tysona, Muhammada Ali, Lennoxa Lewisa, Sugar Ray'a, Sergio Mora i Emanuela Augustusa, czy niekwestionowanego mistrza świata wagi średniej – Winky Wrighta. Przy tym styl walki każdego z pięściarzy został dokładnie odwzorowany, podobnie jak warunki fizyczne - wzrost czy budowa ciała. Co za tym idzie, wyższy zawodnik (na przykład Ali), mający długi zasięg ramion, znacznie lepiej poradzi sobie w walce na dystans niż niższy (na przykład Tyson), który będzie dążył do półdystansu eliminując w ten sposób przewagę przeciwnika. Także sposób parowania ciosów jest teraz bardziej uzależniony od postury boksera.
Fight Night Round 4 posiada świetny system fizyki, realistycznie odwzorowujący uderzenia, bloki, uniki, poruszanie się w ringu, nokauty czy nawet wejścia w klincz, a na przebieg samej walki mają wpływ także takie czynniki, jak adrenalina oraz zmęczenie. Jeśli więc na przykład nasz bokser znajdzie się blisko rywala i nie będzie mógł wykorzystać pełnego zasięgu ramion jego ciosy staną się znacznie słabsze. Pewne zmiany zaszły także w systemie blokowania. Jego skuteczność oznaczona jest paskiem, który stopniowo zmniejsza się w trakcie pojedynku, powodując coraz większe ryzyko, że nasza obrona okaże się nieskuteczna i kolejne uderzenie przeciwnika przebije się przez gardę. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, w tej siła ciosu zależy wyłącznie od tego jak czysto uda nam się trafić rywala. Bokserzy mają też więcej "wrażliwych miejsc" na twarzy, co sprawia, że ciosy mogą spowodować różne uszkodzenia. Właśnie dlatego każdy pojedynek, który staczamy, jest niepowtarzalny i przypomina prawdziwe zmagania mistrzów ringu.
 




Share this article :

0 comments:

Post a Comment

you looking game ? ask for it.

Like Box

Łączna liczba wyświetleń

 
Copyright © https://www.blogger.com/home xbox360iso