Alien Breed Trilogy [PAL]
Posted by Unknown
Posted on 6:08 AM
with No comments
Kompilacja trzech strzelanin wchodzących w skład serii Alien Breed, jakie zostały wydane na przestrzeni 2010 roku, tj. Alien Breed Impact, Alien Breed 2: Assault i Alien Breed 3: Descent. Stanowią one wznowienie klasycznego tytułu z roku 1993.
W pierwszym tytule wchodzącym w skład tej składanki naszym zadaniem jest przedarcie się przez bazę będącą niegdyś prężnie działającą placówką naukowo-badawczą. Stacja opanowana jest przez hordy obcych, a nasi bohaterowie chcąc pozbyć się tego zagrożenia, planują wysadzić cały obiekt w powietrze.
Wydane dziewięć miesięcy później Alien Breed II: Assault to bezpośrednia kontynuacja Evolution. Wcielamy się w rolę Conrada – głównego inżyniera pokładowego, który musi przedrzeć się przez wypełnione krwiożerczymi potworami kilometry korytarzy umierającego statku Leopold. Jego jedyną szansą na przetrwanie jest ponowne uruchomienie potężnych silników. Gra oferuje masę zmian w porównaniu do poprzedniczki, w tym m.in. nowych obcych oraz dodatkowe narzędzia mordu, które możemy wpierw kupić, a potem ulepszać. Wśród tych drugich warto wymienić wyrzutnię rakiet. Pojawiają się też starannie wyreżyserowane sekwencje akcji przypominające te z najlepszych FPS-ów. W przeżyciu pomaga ponadto nowy, wzmocniony pancerz.
Trzecią i ostatnią częścią Trylogii jest Alien Breed III: Descent. Po raz kolejny wcielamy się w postać Conrada, któremu udało się zniszczyć statek opanowany przez obcych, co było naszym celem w drugiej części. Nie rozwiązało to niestety wszystkich problemów. Jednostka rozpada się na naszych oczach i głównym zadaniem jest ucieczka ze statku. W tej odsłonie serii po raz pierwszy mamy możliwość wyjścia poza statek.
Poza kampanią solo, seria Alien Breed umożliwia również zabawę wieloosobową. W trybie Survivor dwóch graczy musi zmierzyć się z kolejnymi falami obcych, a ich osiągnięcia nagradzane są punktami. Dostępny jest również dwuosobowy tryb kooperacyjny rozgrywany na odpowiednio przerobionych mapach.
Trzy nowe tytuły czerpią garściami z klasycznej produkcji wydanej na początku lat 90., ale technologicznie wykonano ogromny postęp, o czym świadczy użycie nowoczesnego silnika Unreal Engine 3. Widok z góry zamieniono na rzut izometryczny. Klaustrofobiczne pomieszczenia są wykonane z dbałością o szczegóły a odpowiednią atmosferę współtworzy rozbudowany system odpowiedzialny za oświetlenie.
0 comments:
Post a Comment
you looking game ? ask for it.